Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

η ιστορία ενός μαυρόγυπα


Γεία σας ! Είμαι ένας πολύ όμορφος και έξυπνος μαυρόγυπας και το όνομα μου είναι Μπάμπης. Η οικογένεια μου είναι μεγάλη. Έχω μία γυναίκα, που με αγαπάει και ένα μωρό, που σε λίγες μέρες θα βγει από το αυγό.

Μία μέρα , καθώς πετούσα δίπλα από μία ανεμογεννήτρια, χτύπησα το φτερό μου και έπεσα κάτω σαν σφαίρα. Όταν άνοιξα τα μάτια μου, τί να δω ; Εκείνη την ώρα περνούσε ένα φορτηγό του w.w.f.

Φώναξα και τσίριξα με όλοι τη δύναμή μου και ευτυχώς με είδαν , έτρεξαν να με βοηθήσουν. Όταν ξανάνοιξα τα μάτια μου είδα ότι ήμουν στο εργαστήριο τους . Είδα ότι το φτερό μου το είχανε τυλίξει. Ύστερα από τρεις μέρες κατάφεραν να με κάνουν καλά και εγώ πέταξα στη φωλιά μου, για να δω το μωρό μου.

Είπα από μέσα μου « όταν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι ακόμη στον κόσμο , τα ζώα θα σωθούν.»

Και όταν έφτασα στην φώλια μου, αντίκρισα το μικρό μου , που μόλις είχε έρθει στον κόσμο।

Συγγραφείς :Μπαλτζή Ζεϊνέπ, Μαργαρίτη Παυλίνα, Ντουμάνης Αργύρης, Παδαλή Ρουβεϊδά, Πατλάκας Πασχάλης

Εικόνα: Παπαναστασίου Μαριάννα, Ράλλη Χριστίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: