Μια ακόμη χρονιά έφτασε στο τέλος της! Μια χρονιά που κύλησε γεμάτη από εμπειρίες, δράσεις, γνώσεις, αλλά και χαρές, λύπες, απογοητεύσεις, όνειρα και ελπίδες. Την Τρίτη 16 Ιουνίου, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική τελετή στην αυλή του σχολείου, μαθητές, καθηγητές και γονείς, αποχαιρετίσαμε τη χρονιά που πέρασε αλλά και τους μαθητές της Τρίτης Γυμνασίου που αφήνουν πίσω τους το Γυμνάσιο και ανοίγουν τα φτερά τους για το Λύκειο. Μέσα από την παρουσίαση του Λευκώματος παρακολουθήσαμε τις δράσεις του σχολείου μας στη διάρκεια του έτους και θυμηθήκαμε όλες τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές που ζήσαμε. Ο σύλλογος γονέων αποχαιρέτησε τους μαθητές δίνοντάς τα ενθύμιά τους. Μαθητές, γονείς και καθηγητές, έπαιξαν φιλικούς αγώνες μπάσκετ και βόλεϊ και χάρηκαν ιδιαίτερα αυτές τις στιγμές. Οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου ευχαρίστησαν τους συμμαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς τους και θυμήθηκαν όσα έζησαν αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο, τα οποία θα μείνουν χαραγμένα στην μνήμη αλλά κυρίως στις καρδιές τους.
Ο σύλλογος και η Διεύθυνση του σχολείου, σας ευχόμαστε να προχωρήσετε στη ζωή σας με περιέργεια, αξιοπρέπεια, ευαισθησία και αυτοπεποίθηση. Να αγαπήσετε τη γνώση, όχι μόνο για όσα μπορεί να σας προσφέρει επαγγελματικά, αλλά γιατί σας βοηθά να κατανοείτε τον κόσμο και να συμμετέχετε ενεργά σε αυτόν ως υπεύθυνοι πολίτες.
Να θυμάστε πάντα ότι το μέλλον δεν είναι κάτι που απλώς θα συναντήσετε. Είναι κάτι που θα βοηθήσετε να διαμορφωθεί.
Και όποιον δρόμο κι αν ακολουθήσετε, να τον βαδίσετε με ήθος, μεράκι και σεβασμό προς τους ανθρώπους γύρω σας.
Να γίνετε η γενιά που θα αποδείξει ότι η γνώση χωρίς ανθρωπιά δεν αρκεί, αλλά και ότι η ανθρωπιά χωρίς γνώση δεν φτάνει.
Θα σας έχουμε πάντα στην καρδιά μας γεμάτοι με αγάπη και περηφάνια.
Μια μικρή εικόνα απο τις δράσεις μας μπορείτε να παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.



























