Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ: ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ.

 Μια ακόμη χρονιά έφτασε στο τέλος της! Μια  χρονιά που κύλησε γεμάτη από εμπειρίες, δράσεις, γνώσεις, αλλά και χαρές, λύπες, απογοητεύσεις, όνειρα και ελπίδες. Την Τρίτη 16 Ιουνίου, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική τελετή στην αυλή του σχολείου,  μαθητές, καθηγητές και γονείς, αποχαιρετίσαμε τη χρονιά που πέρασε αλλά και τους μαθητές της Τρίτης Γυμνασίου που αφήνουν πίσω τους το Γυμνάσιο και ανοίγουν τα φτερά τους για το Λύκειο. Μέσα από την παρουσίαση του Λευκώματος παρακολουθήσαμε τις δράσεις του σχολείου μας στη διάρκεια του έτους και θυμηθήκαμε όλες τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές που ζήσαμε. Ο σύλλογος γονέων αποχαιρέτησε τους μαθητές δίνοντάς τα ενθύμιά τους. Μαθητές, γονείς και καθηγητές, έπαιξαν φιλικούς αγώνες μπάσκετ και βόλεϊ και χάρηκαν ιδιαίτερα αυτές τις στιγμές.  Οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου ευχαρίστησαν τους συμμαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς τους και θυμήθηκαν όσα έζησαν αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο, τα οποία θα μείνουν χαραγμένα στην μνήμη αλλά κυρίως στις καρδιές τους.  

Ο σύλλογος και η Διεύθυνση του σχολείου, σας ευχόμαστε να προχωρήσετε στη ζωή σας με περιέργεια, αξιοπρέπεια, ευαισθησία και αυτοπεποίθηση. Να αγαπήσετε τη γνώση, όχι μόνο για όσα μπορεί να σας προσφέρει επαγγελματικά, αλλά γιατί σας βοηθά να κατανοείτε τον κόσμο και να συμμετέχετε ενεργά σε αυτόν ως υπεύθυνοι πολίτες.
Να θυμάστε πάντα ότι το μέλλον δεν είναι κάτι που απλώς θα συναντήσετε. Είναι κάτι που θα βοηθήσετε να διαμορφωθεί.
Και όποιον δρόμο κι αν ακολουθήσετε, να τον βαδίσετε με ήθος, μεράκι και σεβασμό προς τους ανθρώπους γύρω σας.
Να γίνετε η γενιά που θα αποδείξει ότι η γνώση χωρίς ανθρωπιά δεν αρκεί, αλλά και ότι η ανθρωπιά χωρίς γνώση δεν φτάνει.
Θα σας έχουμε πάντα στην καρδιά μας γεμάτοι με αγάπη και περηφάνια.

 Μια μικρή εικόνα απο τις δράσεις μας μπορείτε να παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://gym-soufl.evr.sch.gr/%ce%b5%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%87%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%cf%84%cf%89%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82/ 




















«ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ»

 

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Σουφλίου, είχαν την μοναδική ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια γιορτή αφιερωμένη στην Αστρονομία. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε  στο πλαίσιο του προγράμματος «universeALL» : Αστρονομία για μαθητές ακριτικών περιοχών  του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Αστροφυσικοί της ομάδας "PLEIADES" του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, πραγματοποίησαν  Παιδικό εργαστήριο (για παιδιά από 6 έως 12 ετών)  κατά το οποίο οι μικροί αστρονόμοι περιηγήθηκαν στον κόσμο  του ηλιακού μας συστήματος και γνώρισαν  τους πλανήτες. Στη συνέχεια  μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και του ΓΕΛ Σουφλίου μας οδήγησαν  σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο Σύμπαν! Μέσα από κατασκευές, παρουσιάσεις, αφίσες, παιχνίδια, fun facts και διαδραστικά κουίζ, παρακολουθήσαμε τη  ζωή και τον θάνατο των άστρων, τις εκρήξεις supernovae, τα μυστικά των διπλών αστέρων και τη ζωή στο Φεγγάρι. Γνωρίσαμε  τη ζωή σπουδαίων αστρονόμων γυναικών, περπατήσαμε  σε ένα συρρικνωμένο Ηλιακό Σύστημα στους δρόμους του Σουφλίου ανακαλύψαμε πώς ο Ήλιος, οι πλανήτες και ακόμη και οι μαύρες τρύπες μπορούν να χωρέσουν… στην τσέπη μας! Οι μαθητές του Γυμνασίου Σουφλίου συνέδεσαν την ιστορία και την παράδοση του Σουφλίου με τα αστέρια και τους διαστημικούς σταθμούς. Οι μαθητές παρουσίασαν ένα πανό, που έφτιαξαν οι ίδιοι με την φανταστική ιστορία ενός ταξιδιού στα αστέρια. Η κλωστή του μεταξιού ταξιδεύει και συνδέει τη γη με τον ουρανό. Αυτή η μεταξωτή κλωστή ξεκινά από το Σουφλί, ανεβαίνει ψηλά στον ουρανό και τυλίγει τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, τον ISS. Εκεί, άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνεργάζονται για το καλό της ανθρωπότητας, χωρίς αντιπαλότητα και έχθρα. Από εκεί ψηλά, τα σύνορα δεν φαίνονται. Το όραμά μας είναι ένας κόσμος όπου η ειρήνη θα είναι αδιάσπαστη, όπως μια μεταξωτή κλωστή, από το Σουφλί ως την άκρη του σύμπαντος. Ειρήνη στη Γη – Ειρήνη στα Άστρα!

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν αστροπαρατηρήσεις με τη χρήση των τηλεσκοπίων του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα PLEIADES του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών για τη μοναδική εμπειρία που μας προσέφεραν μέσω του προγράμματος. 










 

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ TOY ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ eTwinning: "Citizenship with Artificial Intelligence"

 


Με ιδιαίτερη χαρά ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning «Citizenship with Artificial Intelligence», στο οποίο συμμετείχαν 8 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και είχε διάρκεια έξι μήνες. Βασικός του στόχος ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές θεμελιώδεις έννοιες της ιδιότητας του πολίτη, όπως τα δικαιώματα, οι υποχρεώσεις, η δικαιοσύνη, ο σεβασμός και η συνεργασία, αξιοποιώντας παράλληλα σύγχρονα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.

Κατά τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες που ενίσχυσαν τόσο την κοινωνική τους ευαισθητοποίηση όσο και τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Μέσα από τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης, είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο έννοιες της ενεργού πολιτειότητας και της ψηφιακής υπευθυνότητας.

Ανάμεσα στα σημαντικότερα αποτελέσματα του προγράμματος ήταν:

1.Η δημιουργία «Ταυτοτήτων του Πολίτη του Μέλλοντος».
2.Η παραγωγή ψηφιακών ιστοριών και κινούμενων σχεδίων για μια ιδανική γειτονιά.
3.Η δημιουργία εικόνων με θέμα τη δικαιοσύνη μέσω εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης.
4.Ο σχεδιασμός του «Ρομπότ της Καλοσύνης», που προωθεί αξίες συνεργασίας και αλληλεγγύης.
5.Η διεξαγωγή διαδικτυακών ερευνών και η επεξεργασία των αποτελεσμάτων τους.
6.Η δημιουργία παρουσιάσεων και βίντεο με την υποστήριξη εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.

Οι μαθητές εργάστηκαν με ενθουσιασμό, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και κριτικής σκέψης, ενώ παράλληλα εξοικειώθηκαν με την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες μας για τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή τους.. Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης που συνέδεσε τις αξίες της ενεργού πολιτειότητας με τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, προετοιμάζοντας τους μαθητές για τον κόσμο του αύριο.


Τετάρτη 27 Μαΐου 2026

Eπιμορφωτικό Eργαστήριο με θέμα: «Γλωσσική υποστήριξη μαθητών Γυμνασίου με δεύτερη γλώσσα την ελληνική: Στρατηγικές, εργαλεία και υλικό»

 

 Την Παρασκευή 22 Μαΐου, οι καθηγητές του Γυμνασίου Σουφλίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εξαιρετικό εξ αποστάσεως επιμορφωτικό εργαστήριο που οργάνωσε το Γυμνάσιο Σουφλίου σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, Γυμνάσιο Φερών και 5ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 με θέμα:

«Γλωσσική υποστήριξη μαθητών Γυμνασίου με δεύτερη γλώσσα την ελληνική:

Στρατηγικές, εργαλεία και υλικό»

με εισηγήτρια την κ. Αναστασία Μαγγανά, EEΠ Διδασκαλείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΕΚΠΑ, με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαγγανά και ελπίζουμε σε περαιτέρω συνεργασία!