Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Από το διευθυντή του σχολείου προς τους μαθητές



Παιδιά του ωραίου σκολειού μας

Θέλει ακόμα πολύ φως να ξημερώσει,
όμως εγώ δεν παραδέχομαι την ήττα.

Γιατί πιστεύω στα θαύματα.

Ο Πρόεδρος του σχολείου και η παρέα του Γ3 που μου έδωσαν σήμερα το μεσημέρι 1 Οκτωβρίου 
το λόγο της αντρικής τους τιμής, ότι θα φροντίσουν να βασιλέψει η τάξη στο ανήσυχο σκολειό μας, 
πιστεύω ότι θα τον κρατήσουν (το λόγο τους).
Για να ΕΧΟΥΝ λόγο.Και την ευθύνη του.
Μου υποσχέθηκαν επίσης ότι θα κανονίσουν να βγαίνω στην προσευχή χαμογελαστός.
Κάθομαι κι εγώ και χαίρομαι που έχω στο σκολειό μου τέτοια αστέρια.
Η χαρά μου δε λέγεται παιδιά.Πολύ χαίρομαι.

Που σας αγαπάω και θέλω το καλύτερό σας.
Που μαζί με όλους τους καθηγητές και τις καθηγήτριές σας, ευχόμαστε να είμαστε μαζί και σεις και μεις, όλοι χαρούμενοι.Κι αφού το ευχόμαστε θα γίνει, θα δείτε.
Είναι ωραία η χαμογελαστή προσευχή. 

Ο διευθυντής σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: