Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Διδακτική παρέμβαση στο μάθημα των μαθηματικών της Α΄ Γυμνασίου: «Παίζω και μαθαίνω τους αρνητικούς αριθμούς και τις πράξεις τους».

Στα μαθηματικά της Α΄ Γυμνασίου κάναμε με τα τμήματα Α3 και Α4 μια διδακτική παρέμβαση στα μαθηματικά στο 7ο κεφάλαιο των ρητών αριθμών. Οι μαθητές δούλεψαν σε ομάδες και εργάστηκαν πάνω σε μαθηματικές δραστηριότητες που εισήγαγαν τις συγκεκριμένες έννοιες με ένα διαφορετικό τρόπο από τον τρόπο που εισάγονται στο σχολικό βιβλίο. Παράλληλα, μια μαθηματικός και επιμορφώτρια Β΄ επιπέδου στη χρήση των ΤΠΕ από το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, κ. Πόπη Αρδαβάνη στα πλαίσια ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών χρησιμοποίησε το ίδιο υλικό, διαφοροποιημένο βέβαια στις ανάγκες των μαθητών της.

Τα ερωτήματα που θα θέλαμε να θέσουμε, και αφορούν τους μαθητές όλων των τάξεων αφού όλοι έχουν διδαχθεί τους αρνητικούς αριθμούς, είναι:

1. Τι εμπόδια συναντήσατε όταν διδαχθήκατε τους αρνητικούς αριθμούς και τις πράξεις τους και τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε τώρα στις έννοιες αλλά και στη λύση ασκήσεων ή προβλημάτων;
2. Ποιο ήταν το κλίμα της τάξης και ποια τα συναισθήματά σας όταν το διδαχτήκατε;


Οι μαθητές που συμμετείχαν στη διδακτική παρέμβαση θα ήταν καλό να το αναφέρουν στην αρχή με τη λέξη «Συμμετείχα στη διδακτική παρέμβαση».

72 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. τΑ ΠΑΝΤΑ ΟΥΛΑ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ είπε...

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Ήταν πολύ ωραίο

Ανώνυμος είπε...

καλο ηταν μωρε αλλα...δεν με ενθουσιασε κιολας

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ είπε...

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό αλλά δν κατάλαβα τπτ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΕΕ...ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟ ΗΤΑΝ ΜΩΡΕ ΑΛΛΑ...ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως δεν ειχαμε διδαχτει περσι με αυτην την διαδικασια με τους ρητους αριθμους και ετσι δεν ξερω τον τροπο

Ανώνυμος είπε...

1)Οι αρνητικοι αριθμοι ηταν κατι γνωστο για μας λογω της μεγαλης μας.....ΠΕΙΡΑΣ απο τα προηγουμενα μαθητικα μας χρονια.....
2)Το κλιμα της ταξης ηταν ευχαριστο με πολλες δοσεις συγκινησης,η ατμοσφερα ηταν τεταμενη προς το τελος του μαθηματος κρατουσαμε με δυσκολεια τα.....ΔΑΚΡΥΑ ΜΑΣ.....Με τον γυρισμο στο σπιτι ξεσπασαμε σε σπαρακτικους λυγμους με αποτελεσματα καταθλιψης...

Ηλιας Δεμερτζης Θανασης Δροσακης Σπυρος Μιχαλοπουλος

Ανώνυμος είπε...

TΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΙ ΡΗΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ... ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΚΑΘΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΗ...

ΑΝΝΑ

Ανώνυμος είπε...

τα μαθηματηκα ειναι δισκολα αλα τα προβληματα που ειχα ηταν λιγα αλα στο μελον τα εμαθα γιυτο μαρεσουν τα μαθηματηκα και θα μαρεσουν για παντα.

γιώργος

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΝΕΜΕ ΕΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΙΣΚΟΛΟ ΠΑΡΑΠΟΛΙ


ΤΖΕΝΚΙΖ

Ανώνυμος είπε...

μπορουμε να ασχολειθουμε με αυτο το προβλημα με τους αρνητικους αριθμους και με τους θετικους αριθμους

Ανώνυμος είπε...

καταλαβαα φτο το κμενα ειναι ορεο


αχμετ

Ανώνυμος είπε...

ι αρνιτικα αριθμεσ μασ χριαζετε παραποι χριαζετε μαθαματικα δεμεαρεσ καλιταχνκα μουαρεσι

Αδέμ

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.

Βαγγέλης Φακούδης είπε...

Ηλία, Θανάση και Σπύρο
προφανώς με αυτό που λέτε
"Το κλιμα της ταξης ηταν ευχαριστο με πολλες δοσεις συγκινησης,η ατμοσφερα ηταν τεταμενη προς το τελος του μαθηματος κρατουσαμε με δυσκολεια τα.....ΔΑΚΡΥΑ ΜΑΣ.....Με τον γυρισμο στο σπιτι ξεσπασαμε σε σπαρακτικους λυγμους με αποτελεσματα καταθλιψης..."
μου δίνετε την εντύπωση ότι προσπαθείτε να αστειευτείτε με τη λέξη "συναισθήματα" που έχω στην ερώτηση. Δεν με ενοχλεί σε καμία περίπτωση το γεγονός αυτό, απλώς θα ήθελα να σας πω ότι δεν πρέπει να μας ξενίζει η λέξη αυτή όταν αναφέρεται σε μία διδακτική παρέμβαση ή σε κάποιες διδακτικές ώρες με μιά συγκεκριμένη θεματολογία αφού είναι γεγονός ότι μέσα στο μάθημα οι μαθητές βαριούνται, χαίρονται, λυπούνται (π.χ. που δεν ξέρουν κάτι ή που αποτυγχάνουν), ενθουσιάζονται, αισθάνονται μειονεκτικά καμιά φορά γιατί δεν τα καταλαβαίνουν ή που άλλοι τα καταφέρνουν καλύτερα κ.ο.κ.
Σε κάθε περίπτωση, μιά τάξη, σε οποιαδήποτε διδακτική ώρα είναι "ζωντανή". Με σκέψεις και συναισθήματα, με εντάσεις συγκρούσεις και διαπραγματεύσεις, με άγχη, αγωνίες και επιθυμίες. Ένα γεγονός που πολλές φορές εμείς οι καθηγητές και δη εμείς οι μαθηματικοί που το ίδιο το αντικείμενό μας δεν βοηθάει πολλές φορές σε μιά "ανθρώπινη" ανάγνωση της τάξης, το ξεχνούμε.
Είναι πολύ ενδιαφέρον λοιπόν να δούμε πως "περνάει" ο μαθητής μέσα στην τάξη, ιδίως όταν πρόκειται για μια διδακτική παρέμβαση που μας ενδιαφέρει να μελετήσουμε όλες τις παραμέτρους, θετικές και αρνητικές, ώστε να κάνουμε τις αναγκαίες αποτιμήσεις.
Τί λέτε, έχω άδικο;
Θα με ενδιέφερε η άποψή σας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ!

Ανώνυμος είπε...

Οι αρνητικοί αριθμοί ήταν ένα δύσκολο αλλά ωραίο κεφάλαιο. Στην τάξη υπήρχε ενθουσιασμός.
Αραμπατζής Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά και το κεφάλαιο με τους αρνητικούς αριθμούς είναι από τα αγαπημένα μου.Ήταν πολυ εύκολο και τα ξέρω πολύ καλά!

Ανώνυμος είπε...

την αρχή τα πράγματα ήταν εύκολα αλλά μετα ήρθαν τα δύσκολα.Υπήρχαν πάντως και καλύτερα κεφάλαια.

Ανώνυμος είπε...

Οι αρνητικοί αριθμοί ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο και πολύ εύκολο.Ήμουν πολύ χαρούμενος που διδάχτηκα ένα τέτοιο κεφάλαιο.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΑΡΝΙΤΙΚΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

ΚΑΦΑΖ ΕΜΡΕ

Ανώνυμος είπε...

δεν μ΄αρέσουν η αρνήτικη αριθμοί ιδικά τα προβλήματα και η πράξεις

Ανώνυμος είπε...

Οι αρνητικοί αριθμοί ήταν πολύ δύσκολοι αλλά ότι και να κάνουμε αυτοί είναι και θα μας μπερδεύουν.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΓΙΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!!!
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

ΚΟΥΡΟΥ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΕΝΤΑΤ

Ανώνυμος είπε...

ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΦΚΟΛΟ ΙΘΕΛΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΙΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ.

ΓΚΙΟΥΛΕΡ

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.

Δημητρης είπε...

Συμμετηχα

Μου αρεσε αυτη η δραστηριοτητα γιατι με βοηθησε πολυ στο να καταλαβω τους αρνητικους αριθμους

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ
ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΛΟΙ ΣΙΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΚΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΙΜΠΛΙΡΟΝΑΙ ΤΙ ΣΚΕΨΕΙ ΤΟΥ ΑΛΟΥ.
ΞΕΝΟΦΩΝ
+
ΚΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ
Εμένα μου άρεσε πολλύ γιατί έμαθα αυτά που δεν ύξερα.Παραπάνο μου άρεσε πολλύ γιατί δουλέυαμε με ομάδες.


ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΑΤΕΙΧΑ
ΜΑΣ ΕΡΕΣΕ Η 7η ΕΝΟΤΗΤΑ.ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΜΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΨΕ.ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ.ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΡΕΣΕ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΛΟΝΟΥΜΕ ΠΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ Ή ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ!!!!!!
ΕΣΜΑ ΠΙΣΚΑ
ΓΙΑΡΕΝ ΤΣΙΛΙΓΚΗΡ

Ανώνυμος είπε...

ΣΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ. Η ΔΙΕΡΕΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.

ΦΕΡΓΟΥΛ ΤΣΕΓΓΕΛ

Ανώνυμος είπε...

εγω σε καποια μαθηματα ειχα συμετεχει.Και θα ηθελα να ξανα συμετεχω στα μαθηματα


ΣΥΜΕΤΙΧΑ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΑΡΣΑΤΑΛΙΔΗΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΟΥΤΣΙΤΖΗΣ είπε...

ΣΥΜΜΕΤΗΧΑ
ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ.
ΓΙΑΝΝΗΣ Φ.

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσαν πολυ ειδικα με τις καρτες γιατη ηταν πιο ευκολω.
Εγω ποσωπηκα σημετιχα σε ολα τα μαθηματα.

ΣΗΜΕΤΕΙΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Συμμετειχα στο προγραμμα με τις ομαδες και ηταν ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
Στην αρχη βεβαια διαφωνουσαμε στις αποψεις μας,αλλα μετα απο λιγο καιρο μαθαμε και ακουγαμε ο καθενας την γνωμη του αλλου ,το συζητουσαμε και καταλιγαμε στο σωστο.Τους κανονες τους καταλαβαινα καλυτερα με τις εφαρμογες που ειχε.Τωρα θυμαμε τις εφαρμογες που καναμε και μπορω να λυσω τις ασκησεις (ή τα προβληματα)Τ αποτελεσμα ειναι πως εμαθα να συνεργαζομαι με τους συμαθητες μου και να ακουω τις γνωμες των αλλων.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΕΤΕΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΙΩΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΚΥΠΙΕ ΦΑΚΟΥΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ.........

Ανώνυμος είπε...

Συμμετείχα
Ήταν πολύ εύκολα βαρετά θα μπορούσα να πω για μένα όμως για κάποιους άλλους δεν ξέρω τι δυσκολίες τους προξένησαν αλλά όπως λένε ουδείς τέλειος...
Νινούδης Ανδρέας

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑ
ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ

ΔΗΜΗΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Οι ρητοί αριθμοί ήταν πολύ εύκολοι και το μάθημα έγινε πιο ευχάριστο και μου άρεσε όταν δουλέψαμε σε ομάδες στους υπολογιστές

3G glyfada Αθηνά

Ανώνυμος είπε...

Διασκέδασα με τους αρνητικούς.Μ'άρεσε το μάθημα.Ήταν εύκολοι,αλλα δυσκολεύτηκα λίγο στις διαιρέσεις.

3G glyfada Δημοσθένης

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δυσκολέυτικα στην αφέρεση
3G- glyfada χρήστος

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που με δυσκόλεψε λίγο ήταν ο πολλαπλασιασμός κα το παιχνίδι αυτό μου φάνηκε πολύ διασκεδαστικό
3G-glufada Ειρήνη

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που με δυσκολεψε ειναι οι εξισωσεις διοτι εχουν πολλους αριθμους και πραξεις αλλα μου αρεσε εκει που παιζαμε διοτι σπανια κανουμε κατι τετοιο στο σχολειο κι εμεις τα παιδια το διασκεδασαμε.
3G - glyfada Αλεξης

Ανώνυμος είπε...

μου φανηκε ευκολη και με το παιχνιδι το καταλαβα πιο καλα. Δυσκολευομαι λιγο στις αφαιρεσεις.
3g-glyfada ανδριανα

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτό το μάθημα περασα ωραία γιατί ήταν σαν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που όμως μπορώ να μάθω και να κατανοήσω τους ρητούς αριθμούς.
3g-glyfada ΔΗΜΗΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Το μάθημα με τους αρνητίκους αριθμούς μου¨άρεσε παρά πολύ και επίσης ήταν πολύ εύκολο να τα μάθω. Διασκέδαζα με τους αρνητικούς αριθμούς. Δυσκολεύομαι μόνο στην διαίρεση.
3g-Glyfadas Spiros

Ανώνυμος είπε...

Οιαρνιτηκη αριθμι ηταν ευκολοι εκτος απο τις διερεσης.τα μαθιματικα μαρεσαν
3g-glyfada αντρεας

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ . ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΩΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :D 3-G GLYFADA PELLY

Ανώνυμος είπε...

Ε...ΕΝΤΑΞΗ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΝΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΟΘΜΟΥΣ Κ ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΜΕ ΔΙΣΚΟΛΕΨΕ Κ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΣΗ! 3G-glufada ΜΙΚΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3G-GLYFADA-BASILIS

Ανώνυμος είπε...

οι θετικοί και οί αρνιτικοί αριθμοί δεν μου άρεσαν γιατί με δισκόλεψαν οι εξισώσειs


3g GLYFADA- ADAM

Ανώνυμος είπε...

Το μάθημα που κάναμε στους υπολογιστές ήταν πολύ ευχάριστο και έμαθα πολλά πράγματα από αυτό. Οι αρνητικοί αριθμοί μου φάνηκαν αρκετά εύκολοι. Θα ήθελα να το ξανακάνω.
3g-Glyfada Ανδριάνα

Ανώνυμος είπε...

Oι αρνητίκοι αριθμοί με ενθουσίασαν ιδιαίτερα επειδή είναι οι μόνοι αριθμοί που χρειάζετε να παίξεις για να βγάλεις το αποτέλεσμα
3g-glyfada maria

Ανώνυμος είπε...

Το μάθημα ήταν διασκεδαστικό στους υπολογιστές με το παιχνίδί. Μια μικρή δυσκολία συνάντησα στην αφαίρεση ετερόσημων. Αλλα γρήγορα το κατάλαβα.Ήταν πολύ ωραίο μάθημα.
3G- glyfada Ορεστης.

Ανώνυμος είπε...

Στις μεγαλες πραξεις δυσκολευτηκα που ειχαν και φυσικους και αρνητικους αριθμους...Αλλα μου αρεσε γιατι ειχα αποριες και η κυρια μου τις ελυσε
3g.Glyfadas Alex!

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΨΑΝ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ [ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΗΜΑ] ΤΩΡΑ ΨΙΛΟΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ .
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑ...
3G-GLIFANTA PANAGIOTA

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ.ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.

3G-GLYFADA-PANAGIOTIS

Ανώνυμος είπε...

Οι αρνητικοι αρθμοι στην αρχη μοθυ φανηκαν ευκολοι.Οταν ειχε αφαιρεση με δισκολευε πολυ αλλα τελικα το χαρικα γιατι τα καταλαβα και ηταν πανευκολοι

3g-glifada αλινα

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται οτι από την αρχή αυτό το κεφάλαιο το παρεξήγησα. Τελικά αυτό το κεφάλαιο αποδείχτηκε δύσκολο. Όμως με τα μαθήματα στους υπολογιστές το μάθημα έγινε πιο ωραίο και ευχάριστο.Τα μαθήματα στους υπολογιστές μου άρεσαν πολύ.
Εχω δυσκολίες κυρίωσς στις διαιρέσεις και στουσς πολλαπλασιασμούς με τους αρνιτικούσ αριθμούς
3G-glyfada Μανωλης

Ανώνυμος είπε...

Οι αρνητικοί αριθμοί ήταν ένα δύσκολο κεφάλαιο αρχικά. Το κλίμα της τάξης ήταν γεμάτο φωνές. Μετά όσοι τα διάβασαν τους φάνηκαν εύκολα και απλά.
Συμμετείχα

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ!
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ

Ανώνυμος είπε...

ηταν πολυ ωραια δουλεψαμε με ομαδες βοηθησε ενας στον αλλο
Συμμετείχα

Ανώνυμος είπε...

στην αρχι δεν μου αρεσε αλλα μετα τα βρηκα ενδιαφερον.
Συμμετείχα

Ανώνυμος είπε...

Στην αρχή μου φάνηκαν λίγο δύσκολα αλλά τώρα μπορώ εύκολα να λύσω μποβλήματα ή να κάνω πράξεις.
Τα συναισθήματα ήταν λίγο ευχαρίστιση στην αρχή αλλά μετά δεν ήμουν και τόσο ενθουσιασμένος με τους αρνητικούς αριθμούς.
Νινούδης Ανδρέας
Συμμετείχα

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΥΝΗΘΗΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ.ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΨΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΒΑΡΕΤΑ.
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Οιαρνητικοί αριθμοί ήταν ένα δύσκολο κεφάλαιο αρχικά. Το κλίμα της τάξης ήταν γεμάτο φωνές. Μετά όσοι τα διάβασαν τους φάνηκαν εύκολα και απλά.
Συμμετείχα

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσε αυτη η δραστηριοτητα γιατι με βοηθησε πολυ στο να καταλαβω τους αρνητικους αριθμους
Συμμετείχα